fredag den 1. oktober 2010

Sarina udskrevet fra Odense Universitetshospital

I går, på endnu en solskinbeskinnet efterårsdag i Danmark, blev Sarina udskrevet fra OUH. I går var lige nøjagtig 100 dags dagen for hendes indlæggelse på Kolding Sygehus tilbage i juni. Hvad kan jeg sige, andet end det bare var så dejlig en dag, en længe ventet dag. Sarina fik tjekket sine sår og blev kontrolvejet. Hun har netop spist sin vægt op over de 45 kg, så det går absolut den rigtige vej.

Billedet nedenfor viser noget så kedeligt som toilettasker. Jeg har taget dette billede, fordi det slog mig, at jeg hen over sommeren og frem til i går har levet med min toilettaske ved min side konstant. Normalt pakker jeg min toilettaske ud og "slår mig ned", men den har været klar til overnatning hvor som helst, når som helst.
Sarinas sår mangler stadigvæk at blive renset og hele, og hun skal tage mere på, men begge dele kan hun selv klare. Det vigtigste er, at hun har det godt, griner, smiler og er nærværende. Ja, hun ser da bare godt ud! Nu gælder det billetter til Dhaka. Vi vil hjem til resten af familien...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar