onsdag den 30. juni 2010

Min nye titel: Coach

Tirsdag den 22. juni 2010 bestod jeg eksamen og blev certificeret til professionel coach. Jubiiii. Egentlig har jeg jo allerede tyvstartet ved at trykke visitkort og tilbyde coaching i Dhaka. Jeg er uddannet ved Axept og er helt klart tilfreds med uddannelsen og dens faglige niveau. Eksamen bestod af godkendelse af en projektbeskrivelse om coaching, en teoretisk, skriftlig prøve og en 45 minutters coaching session af en person, som jeg intet kendte til i forvejen. Især uddannelsens sidste modul: Kreativ coaching var fantastisk inspirerende og motiverende.
Jeg fejrede min nye titel med en tur i IKEA i Århus, hvor jeg fik købt forskellige ting til lejligheden i Dhaka. Da jeg træt og glad vendte hjem til tøserne for at spise aftensmad sprang mine to vidunderlige veninder fra Nyborg frem fra hækken med friske jordbær, en flaske rosévin og en gave. Det blev ikke kun en god dag, men også en super aften i godt selskab - flere kom nemlig til. I den meget sene og lyse aften stillede jeg mig ud på terrassen og nød den kølige juniluft med et stort smil om munden. I did it!

1 kommentar: