onsdag den 26. maj 2010

Milepæl: MINE visitkort

Så ligger de der: 500 visitkort. MINE visitkort for min coachvirksomhed her i byen: Coaching for private og virksomheder med "Optimize your life and business" som lokkemiddel.

Det er en af vores venner, som er grafiker, der skal skal have æren for layout. En meget sen aften med 100 grader uden for, 1000 myg og Coronaer (mexicanske øl) inden for rækkevidde sad han og jonglerede med diverse softwareprogrammer og mit helt almindelige flerfarvede pasfoto til dette sort/hvide, minimalistiske design. Det tog sin tid at finde den rette person, som kunne trykke dem i en god og lamineret papirkvalitet, så looket kommer til sin rette, men det lykkedes.
So this is real. Jeg tilbyder en-til-en coaching, skype coaching, mail coaching, team og familie coaching, og jeg tilbyder oplæg om coaching og selv-coaching.

3 kommentarer:

  1. Hej Mia.
    Hvor er det bare nogle flotte visitkort du har fået lavet !!! Jeg vil nok stjæle ideen med både foto og den vej kortet vender. Er det 2 forskellige eller er der trykt på begge sider?
    Hører osse i dag at du har fået job, stort tillykke fra mig.
    Hils familen og ha det godt.
    Knuz fra Mette Rugholm

    SvarSlet
  2. Du er bare så kreativ...
    Har du fået job og hvor og hvad??

    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  3. Både ja og nej. Jeg arbejder som projektleder for Den Danske Ambassade - frivilligt.

    SvarSlet