lørdag den 1. maj 2010

To ting jeg elsker

God dansk minimælk og A38 er altid godt, ja, i det hele taget mejeriprodukter, herunder især ost, ser vi altid frem til at spise, når vi er på ferie i Danmark. Ellers må vi sige, at vi her i Dhaka ikke rigtigt savner noget mad fra Danmark. Meeeen lige for nylig er der kommet en ny chokolade på markedet i Danmark: Mørk chokolade med blåbær fra Lindt. Gosh, hvor ville jeg gerne sætte tænderne i den. Jeg elsker simpelthen mørk chokolade og blåbær, og så forenet i et Lindt produkt. De her asiatiske lande har næsten kun lys chokolade. En sjældent gang i mellem kan jeg købe noget mørkt chokolade, som jeg kan vælge at betale 40-50 kr. for. Så chokoladen her står øverst på dosmersedlen over mad, der skal købes, når vi kommer på ferie til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar