onsdag den 25. maj 2011

Bloggen har rundet 10.000 besøgende

Kære læsere
På grund af jer har bloggen her nu rundet 10.000 læsere, ja, faktisk 10.300 læsere.
TAK for jeres trofasthed!

Lidt statistik:
Der er mellem 150 og 200 læsere pr uge.
Den gennemsnitlige besøgstid er 1:21 minutter, hvilket er rigtig fint for et blogindlæg. Hvis gennemsnitstiden er længere, er bloggen det forkerte medium til ens kommunikation.
Læselysten er størst i weekenden.
De tre mest læste indlæg er de to med fakta om Bangladesh samt det om refundering af momsen, en mulighed for udlandsdanskere.

Alt det her ved jeg, fordi jeg benytter Sitemeter.com. På min gamle blog Blogguiden kan I her læse om, hvordan det fungerer med en besøgstæller.

En af mine kære venner i DK har netop i dag stillet mig det spørgsmål, som jeg har stillet mig selv de sidste par måneder: Skal jeg begynde at skrive på en Bastrupskolding-blog? En blog, der blandt andet beskriver overgangen fra udlandsdansker til "hjemlandsdansker". Jeg tænker videre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar