tirsdag den 8. februar 2011

Blokering af blogspot?

I snart to uger har jeg ikke kunne komme ind på bloggen og skrive. At I har fået indlæg og får dette indlæg skyldes udelukkende, at jeg kan låne Jens' computer og gå på en dansk internetudbyder. Jeg har bedt forskellige personer teste, hvorvidt de kan komme ind og se mine blogs. Dem i Dhaka, under én bestemt internetudbyder, kan ikke. Dem i DK kan godt. Jeg har så selv testet nogle andre blogs, der bruger samme system som mig. De blogs kan jeg heller ikke komme ind på, så nu forsøger vi at gå til vores internetudbyder og få dem til at undersøge, om der er tale om blokering af blogspot.com.
Jeg plejer at skrive, at I nok skal høre nærmere. Det skal I også nok, jeg ved blot ikke hvornår jeg får mulighed for at komme på og skrive til jer igen. Forhåbentligt varer det ikke længe. Ellers er jeg til at få fat i på Facebook eller mia.bastrup@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar