lørdag den 26. februar 2011

En ny uge venter

En ny uge venter med alt fra ordre til Tarango, færdiggørelse af artikel, one-to-one coaching, teamcoaching af trænerne, mit første frisørbesøg i byen, og en sidste tennistime med den svenske tenniscoach, som har været på besøg i klubben de sidste fire uger. Og så skal jeg først og fremmest have arbejdet på marketing af den store smykkeaften den 9. marts, hvor Charlotte fra Sri Lanka igen vil være i byen og sælge sine designs. Alle opgaver og projekter får ivrigheden frem i mig, så jeg vil gå ind under myggenettet og dynen og gemme mig i drømmeland, så jeg dels slipper for myggene (der igen er ved at drive mig til vanvid. Kan de da for pokker ikke se, at jeg er optaget af at blogge og ikke har tid til at blive irriteret af åndssvage gravide hunmyg og deres stikken?), og dels kan være frisk og udhvilet til en spændende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar