tirsdag den 8. februar 2011

En aften i coachingens navn

Billede: Invitation skrevet på mit nye brevpapir ;-)

Mandag aften gav jeg en introduktion til coaching for et mindre antal personer. Arrangementet skulle have været afholdt på den amerikanske skole (pigernes skole), men den aflyste pga Hartal (strejke). En af vores venner tilbød sit firmas mødelokale til afholdelse af introduktionen.
Bagefter kunne jeg overhovedet ikke huske, hvad jeg havde sagt. Jeg var blot tilfreds med følelsen af at være kommet af med de rigtige budskaber og viden om coaching. Jeg har fået positiv feedback og opmuntring om at afholde et aftenarrangement i klubben. Det vil jeg gerne - alt hvad der har med coaching at gøre, involverer jeg mig gerne i. Men det må blive i april, for i marts kommer designeren, Charlotte, fra Sri Lanka, og vi skal afholde smykkeaften igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar