fredag den 26. november 2010

Tøjudsalg igen igen

Pigerne og jeg er alene hjemme. Jens er taget til Balut (terningspil) i Malaysia, og derfra videre på arbejde i Sri Lanka. Her til aften har vi hygget med pizza, åbnet en af de sidste slikposer (direkte impoteret fra Danmark) og set Bodyguard. Så nu ved de, hvem Whitney Houston er. Kevin (Costner) kender de fra Danser med Ulve. Ja, jeg får rigtig set de gamle, gode dvd'er med dem: Den blå Lagune, Forrest Gump, Pretty Woman etc.
I formiddags var vi til tøjudsalg med de gode, danske mærker som Part Two, Cottenfield, Martinique, Vero Moda, Only, In Wear etc. Som de andre gange er der ikke tale om sidste nye og smarte design, men om standard t-shirts og toppe og bukser med klassisk snit. 12 kr. pr. del, hvilket er uhyre billigt kvaliteten taget i betragtning.
Bagefter tog vi i klubben medbringende nogle af weekendens lektier, spiste frokost der og badede, inden vi tog hjem.
I morges pyntede jeg til jul med tre engle, som jeg har fået af en veninde fra Sri Lanka. Ja, det er hvad vi har af julepynt, og det gør mig ikke noget, at det er sådan. Ingen julebag, ingen julepynt, ingen julekalendere, ingen julelys, og jeg tænker kun på det, fordi jeg på Facebook læser om alt juleriet og sneen, og dermed bliver opmærksom på forskellen. Nå, bedtime, en ny og dejlig dag venter i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar