onsdag den 30. marts 2011

Mere cricket

Sri Lanka vandt i går. I dag gælder det Indien mod Pakistan. Indien regner med et rekordstort antal sygemeldinger, vi snakker millioner her, både i antal "syge" mennesker og indiske rupees.

Alle de bengalere, jeg har snakket med, holder med Indien. Kampen begyndte her for en times tid siden, og tv kører overalt i forretninger. Jeg tror, jeg kunne rende med det halve af butikken, uden at de ville opdage det. Jeg spurgte min "dvd-mand", hvem han ville holde på, hvis finalen bliver mellem Sri Lanka og Indien. Puhha, det kunne han ikke sige: "Both Pakistan, India and Sri Lanka are so good at cricket". Det er jo sandt nok.

Her i lejligheden viser fladskærmen også cricket, så jeg kan følge med, når jeg nu og da passerer den. Begge piger øver hver sit teaterstykke i skolen i dag indtil sen eftermiddag/aften, og Tripti (vores maid) har bangla-mave (diarré), så hun er her heller ikke med hendes støvsuger, moppe eller støvklude, så er det rart med lidt cricket som baggrundsstøj.

To be continued...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar