torsdag den 24. marts 2011

En eftermiddag med teambuilding

Ord for kompetencer (skrevet på engelsk og bengalsk) blev hængt op i mødelokalet i snørebånd. Lige til at plukke og forære til en kollega.

Som jeg har nævnt, er der begyndt at komme gang i mit coaching - både for private (lifecoaching) og virksomheder (businesscoaching). I går, torsdag, havde jeg en to timers seance på et personaleseminar for den danske ambassade.
Under forberedelsen havde jeg tænkt mange tanker, for der var tale om en noget broget gruppe med akademikere og rengøringsfolk, chauffører m.fl., som både religiøst, kulturelt og i deres engelsk og analytiske kundskaber ligger langt fra hinanden. Det blev til nogle fysiske øvelser og nogle øvelser med værdier og sociale og personlige egenskaber.
Det viste sig at være nogle meget energiske og åbne personer, som i den grad var med på opgaverne og at lege cowboy'er. En helt igennem sjov og lærerig eftermiddag for mig, og tilsyneladende også for dem.

Seminaret blev afholdt på et af byens hoteller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar