torsdag den 31. marts 2011

"Kalas" i går aftes

Firmaets rejseagent, Horizon Express Limited, holdt i går fødselsdagsfest for kunder. Festen blev holdt på Westin og var faktisk et fint arrangement med middag, levende musik, takketaler og udlodning af præmier. Jeg havde lige siddet og tænkt, at det var godt, at jeg aldrig vinder noget, for jeg ville nødigt op og stå på podiet, stå foran alle de mennesker og blive fotograferet med x antal mænd omkring mig. I samme øjeblik blev mit nummer råbt op, og jeg fik at vide, at jeg havde vundet en flybillet Dhaka - Bangkok - Dhaka. Op på podiet med mig.
Jeg skal selv betale diverse skatter, men det kan vist ikke være mange basseøre. Billetten skal benyttes inden for en måned, så jeg skal have fundet ud af, om jeg kan bruge den i forbindelse med vores tur til Thailand sidst på måneden, eller om jeg skal hen og sælge den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar