torsdag den 16. juni 2011

Farvel Gulshan 2 marked

Farvel til Gulshan 2s førende "indkøbscenter". Stedet hvor man kan finde alt (det mest mærkværdige) og intet (det mest simple som fx gummibånd). Kun expats fra Dhaka ved, hvad jeg mener med den sætning.
På dette marked har jeg brugt mange penge på perler (jeg har 1 kg perler med hjem denne gang, hvilket er intet mod min veninde hernede, som har præsteret at slæbe 2 kg med til Danmark).
Det bliver måske ikke ligefrem et sted, jeg kommer til at savne. Der er altid VARMT, tiggere og en frygtelig larm fra alle de dyttende biler, der dyster om en parkeringsplads. Og dog er stedet unikt og minder på ingen måde om andre indkøbssteder, jeg kender.
Farvel Gulshan 2 marked, du har været en oplevelse hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar