onsdag den 22. juni 2011

Sidste dag i klubben

Vejret artede sig okay med både sol og et par byger og nogen og 30 grader, så der blev mulighed for både at spille tennis (ja, Jens vandt over mig), løbe, svømme og hygge. Sidst på eftermiddagen tog vi hjem og pakkede det sidste og sagde farvel til vores kære Tripti, som har været vores maid siden sidste sommer. Hun er normalt en lidt tough og stolt kvinde, men lige da vi sagde farvel, var hun ked af det.
Dagen blev afsluttet med aftensmad i klubben i godt selskab. Stemningen var heldigvis glad og sjov, ligesom den plejer, slet ikke den der sørgelige undertone, som jeg havde frygtet. Dog fik jeg en lille klump i halsen, da de tre tennistrænere kom over til bordet for at sige farvel. Gosh, dem har vi bare grinet og tilbragt så meget tid med.
Jeg fik spist en sidste skål mango - mums, det vil jeg altid længes efter. Ligesom jeg altid vil længes efter avocadoer fra Sri Lanka... og søde bananer... og søde ananas... ligesom jeg altid vil længes efter følelsen af solen og varmen på min krop... og så meget, meget andet i Asien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar