mandag den 13. juni 2011

Minder

At rejse hører med til en expats liv. Her er et udsnit af familiens boarding-kort/flybilletter fra vores tid i Dhaka. Omkring 100 stk. Ikke et ord om CO2 udslip og kvoter her. Flertallet af dem er Jens'. Jens havde egentlig smidt dem ud, efter at jeg havde taget dette billede, men Stella fiskede dem op af papirskurven. Hun vil gemme dem som et minde. Hun har også gemt adskillelige t-shirts som minde om forskellige arrangementer. Sarina har også minder i form af t-shirts. Hun har nemlig købt en "I love Singapore...Bangkok...Sri Lanka...Kuala Lumpur..."-t-shirt i de byer, hvor hun har været.
Jens' og mine minder er materialiseret i billederne, lædertingene (dækkeservietter, tasker, jakke, pudebetræk og magasinholdere), de få men gode ting, som jeg har fået syet i råsilke samt brugskunst købt under vores rejser i Asien. Dem glæder jeg mig til at have omkring mig i vores hus i Danmark - til at skabe minder.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar